vrijdag 31 juli 2015

30 juli: Walvissen?

Het voordeel van een appartement is dat je zelf je ontbijt kunt bepalen. Als ik om 8:30 bij Ralphs ben, 300 meter van ons appartement, blijkt dat de bakker pas om 9:00 begint. Er is alleen Frans brood afgebakken dus neem ik dat maar mee. In de winkel zit een Starbucks dus winkel ik onder het genot van een doppio.
Vers fruit en yoghurt maken het ontbijt compleet.  Er staat weinig op het programma vandaag dus de kinderen slapen uit. Voor het eerst trek ik mijn loopschoenen aan om in runyon canyon een stuk te gaan hardlopen.  De klim is behoorlijk steil maar bovenop mag ik even genieten van het uitzicht op de letters Hollywood.  Erg veel jongelui lopen hier met getrainde lichamen. Gelukkig wordt ik niet ingehaald en down hill haal ik er zelf een paar in.
'S middags cruisen we even door Beverly Hills. De bedoeling was om nog even naar Venice Beach te gaan maar het verkeer is ontzettend druk, dus maar meteen op weg naar Newport Beach.
Ondanks dat ik gisteren heb gereserveerd zien ze ons niet op de lijst staan, maar we mogen toch mee.
De boot heeft een uur geleden nog 2 Humpback Wales gezien dus dat is veelbelovend.  Helaas zien wij ze niet.  Marloes is echter veel blijer met de 100 dolfijnen die om de boot zwemmen en spelen.
Als we weer aan wal zijn is het 20:00. In Morro Bay hoorden we positieve verhalen over In n out burger. Die smaken echt naar vlees!
Nog een aflevering Dexter is het tijd.
Foto's volgen later.  Morgen de terugreis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten