maandag 27 juli 2015

26 juli sea cliff state beach

Na het ontbijt zijn we met Christine en Roman naar de outlet gegaan. Bij Colombia is iedereen,  behalve ik, geslaagd.
's middags op pad, via een drukke weg, naar Sea Cliff state beach gereden. Hier zijn we volgens mij 17 jaar geleden ook geweest. Alle picknick banken waren bezet maar Ben, als een echte verkoper,  regelt 3 banken. Kim begint meteen met de barbecue en de meiden springen meteen in zee. Thuis moppert Marloes altijd over het vreselijke zand, maar dat is hier kennelijk anders. Nauwelijks 15 meter van de kust zien we bijna meteen een zeehond.
Na de lunch zien we iets verder uit de kust, 30 meter, dolfijnen zwemmen.
Naast genieten van het zonnetje en kletsen vermaken we ons met een Europese en een Amerikaanse voetbal.
Aan het begin van de avond zien we ook nog een otter rustig op zijn rug drijven die niet reageert als er een zwemmer 5 meter bij hem vandaan zwemt.
Als we weer thuis zijn, wordt er nog wat gesnackt. Deze vakantie is vast niet goed voor mijn gewicht. Foto's volgen later.

2 opmerkingen:

  1. Ik begreep dat jullie buren al contact hebben opgenomen over de treurwilg (of wat er van over is) Ik heb het niet gemeld omdat ik dacht: Vanuit de USA kunnen jullie toch niets doen en de situatie levert geen gevaar op. Enfin, jullie zien het zaterdag wel, goed verblijf verder en goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jos
    we hebben inderdaad foto's ontvangen van Erik. De wilg ziet er treurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen