zondag 12 juli 2015

12 juli LA -> Phoenix

Het is op het moment ongeveer 21:00 en het is buiten nog bijna 40 graden. Dat was vanaochtend wel anders.
Na de landing kom je terecht in de vreselijk rij voor Customs. Daar loopt een mevrouw rond die af en toe wat random in rijen verschuift. Halverwege de rij worden dan opeens een aantal mensen naar een andere rij gedirigeerd. Dat gebeurt enkele keren en lijkt redelijk random.
Nadat we door de douane zijn staat de shuttle naar Alamo klaar. Aangekomen staat er een verrassend lange rij voor 1:00 's oschtned. Thijs in de rij laten staan en zelf de self-service kiosk maar geprobeerd. Dat gaat een stuk sneller dan de rij.
Dan mogen we onze auto afhalen. Volgens de medewerker is er geen Tahoe en wordt ik afgescheept met een Traverse. Ik vraag nog na of ik die Suburban mag meenemen, maar dat was een hogere categorie.  De keus bleef beperkt tot 1 auto. Met navigatie op mijn telefoon bereiken we het hotel snel. Om 2:00 liggen we en om 5:00 ben ik eigenlijk wel wakker. Om 6:30 besluiten we toch maar vast op pad te gaan.
Bij het instappen check ik nog even de achterbank en die blijk toch verder naar achteren te kunnen Dus iedereen kan comfortabel zitten. Na een tussenstop bij de Subway en een dubbele espresso, kunnen we verder naar Joshua tree NP.

Op zich niets mis met de auto en ook het NP was mooier dan in onze herinnering met naast een Joshua trees ook een groot aantal rotsen.



Doorgereden naar Phoenix waar het lekker warm is. Na het zwemmen wezen eten bij de Outback en nu vallen mijn ogen bijna dicht. Morgen naar Grand Canyon. Daar hebben we waarschijnlijk geen Wifi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten